Who is he and why he think he me?

einnaanil12:

iimperfectllypperfecct:

smartkidatthecooltable:

childishthot:

pettyforyourthoughts:

rudegyalchina:

betterthankanyebitch:

“didn’t I ask you for some pussy one time and you said no?”

“ I DONT GIVE A GOT DAMN IF YOU HAD THE POPE !”

what is going on here man

LMAOOO

Bruh what?

Seyioppitesseiknbcdaawwetyuio

@miserylovescompany-x what is this

She ain’t deny it tho LMFAOOOOOO.

slavery:

Ok everyone lets get out there and bust a nut

@dmc-dmc
onlyblackgirl gallery photoonlyblackgirl gallery photo
ameriqan: how insecure in your religion do you have to be that you won’t even let your kid learn basameriqan: how insecure in your religion do you have to be that you won’t even let your kid learn basameriqan: how insecure in your religion do you have to be that you won’t even let your kid learn bas

ameriqan:

how insecure in your religion do you have to be that you won’t even let your kid learn basic history about other religions for a history class??? I bet she has the let me speak to the manager haircut

“MY SON WILL NOT LEARN ABOUT OTHER PEOPLE! WE WILL KEEP HIM IGNORANT. PROBLEM? CALL OUR LAWYER!”


Post link
bustyspice: mrfieldnigga:bustyspice:I didn’t fuck with my smile until I was like 17 b/c of this bustyspice: mrfieldnigga:bustyspice:I didn’t fuck with my smile until I was like 17 b/c of this

bustyspice:

mrfieldnigga:

bustyspice:

I didn’t fuck with my smile until I was like 17 b/c of this damn snaggletooth..

❤❤


Post link

bustyspice:

green-tea-and-blunts:

I like giving head more than receiving  tbh. 

Me to!

Y'all must not be getting good head.

I dont wanna life today

dmc-dmc: 56blogscrazy: obama let sasha go out with this niggawhy her dress so short i feel like im hdmc-dmc: 56blogscrazy: obama let sasha go out with this niggawhy her dress so short i feel like im h

dmc-dmc:

56blogscrazy:

obama let sasha go out with this nigga

why her dress so short i feel like im her big brother

He lookin to see if special services lookin for him

Im pretty sure that ain’t Sasha……


Post link
dmc-dmc: poeticmelanin: dmc-dmc: I dont know why the hell I was cheesin at 7 this morningyou have

dmc-dmc:

poeticmelanin:

dmc-dmc:

I dont know why the hell I was cheesin at 7 this morning

you have an amazing smile!

@poeticmelanin thank you

Post link
jaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with mjaggi: Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India Govt thinks that with m

jaggi:

Sikhs are trying to spread the message at Marine drive. Mumbai, India
Govt thinks that with media blackout in East Punjab ppl wouldn’t come to know about atrocities…
#prayforpunjab


Post link
thegirluptheblock: The last one is my life.thegirluptheblock: The last one is my life.thegirluptheblock: The last one is my life.thegirluptheblock: The last one is my life.

thegirluptheblock:

The last one is my life.


Post link
movie: Back To The Future (1985) 88 mph lol

movie:

Back To The Future (1985)

88 mph lol


Post link

classicmaestro:

onlyblackgirl:

beardedstarfishpost:

People focus on my racism.  I AM a nice guy.  I enjoy meeting new people and hearing new ideas.  I just sent my mother two vegetarian meals to help dad not die from his red-meat diet.  I got them from a black/Korean girl.

@anyone who reads this:  I can be your friend.  I have my beliefs.  My black friends, specifically Erik, showed me that what I know about black folks is entirely situational.  Then Erik stole my bike.  Not really, just borrowed without permission.  We just now hashed it out.  I won’t post pics but we’re both well bruised.

Bottom line, I’m a racist.  That doesn’t make me a bad person.  Everyone is racist.  Be proud of who you are.  Be proud of your heritage. Fight against the erasure of that history.

…..yes, Yes it does make you a bad person. Racism isn’t a heritage. You’re just piece of shit. Idc how many black friends you have or how many carrots you sent your mama. You are trash.

If I can’t scroll through your profile without seeing you use the word nigger or something else insulting to refer to black people. I, as a black woman, am not gonna just excuse that to have a conversation with you.

He also said someone should be raped to death sooooooooo yeah. You ain’t a good person Timmy.

pussy-and-pizzza-x: lauryn-pdf: roguevsrogue:Word.doing that shit all the time as a kid i pissedpussy-and-pizzza-x: lauryn-pdf: roguevsrogue:Word.doing that shit all the time as a kid i pissed

pussy-and-pizzza-x:

lauryn-pdf:

roguevsrogue:

Word.

doing that shit all the time as a kid i pissed my parents off so badly lmao

Facts

Or a burger


Post link
thedarkestlove: rxrezxch: 11-11-1992:trufflebootybuttercream:iamnotjody:Uuuhhh huh…. Keep talk

thedarkestlove:

rxrezxch:

11-11-1992:

trufflebootybuttercream:

iamnotjody:

Uuuhhh huh…. Keep talkin

where are the guys like this i have yet to meet one 

We everywhere

*turns on location*

Is this true, men?

No


Post link
onlyblackgirl gallery photo

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

wuuthradical:

-imaginarythoughts-:

annieskywalker:

wuuthradical:

pastelwest:

  • you are handsome
  • you are valid
  • you are not “gross”
  • you deserve just as much respect and validation as anyone else
  • I hope you’re having a great day

No, you are ugly and most likely need medical help. Not gonna sugar coat it

U a bitch

@wuuthradical shut your dumbass up

I’ll shut up when you stop glorifying fatties

There’s nothing wrong with being fat and no one is glorifying fat people nor putting fat people above all other body types. This post is pushing body acceptance

Certain things simply shouldn’t be accepted because they’re unhealthy. Even if you’re not putting them on a pedestal, you’re still encouraging an unhealthy lifestyle

No you’re not. Look, Fat isnt synonymous for unhealthy. And you’re not encouraging unhealthy behavior. This post is clearly stating that fat people deserve respect like every other human being and shouldn’t be disrespected just because they’re fat. Like there are a lot of fat people who look in the mirror and hate what they see and that lead to a bunch of mental health and physical health issues like they could become depressed and become bulimic out of self hatred. Post like these are encourage fat people to love themselves more and see themselves in a positive light so that they can eventually be positive and become more in shape or to just make sure they don’t go down a dark path and just be a happy person man.

Or, it could encourage apathy and have serious repercussions on their health. Of course results may vary.

The whole “fat does not equal unhealthy” argument reeks of bullshit. It most likely has some basis in the fact that sumos have a thick layer of fat; and if I’m correct, that fat is somehow different from normal fat which accumulates on and around the abdomen.

Did you just read what you wrote?? Sumo fat is different from regular fat?? Fat is fat with?! Lol, I’m done with this argument tbh

The fat may not be different, but they’ve learned to distrubute it over their whole bodies. Even then they still suffer negative effects. Straight from Wikipedia:

“The negative health effects of the sumo lifestyle can become apparent later in life. Sumo wrestlers have a life expectancy of between 60 and 65, more than 10 years shorter than the average Japanese male.”

And that’s for professionals who have to be fat.

Fat is fat no mater how its stored. Your proving my point that fat isn’t synonymous for unhealthy because they’re still athletes whether you like it or not. You’re just furthering my case
But if you really wanna go that route, Fit athletes have health issues as well, like they get shin splits, bad backs, concussions, torn ligaments, some get high blood pressure, depression, altimeters, dementia and a lot more.
So fat isn’t synonymous for unhealthy. Yes you can be unhealthy and fat but you can also be fit and unhealthy and skinny and unhealthy.

Could you provide some stats, to see how it compares

Nah
Besides, what you trynna see which one is worse than the other??? Like they’re both bad. Like its a competition?? I just told you what they go through. Find your own sources lol

I provided a source. And just because they’re both bad does not mean that the statictics should be overlooked, that’s just sloppy

Good for you for providing a source for sumo wrestlers that no body asked for. Congrats :). And the statistics shouldn’t go over looked because fit players aren’t always healthy. While fat people are dehumanized and ostracized.

So you’re foregoing providing any evidence for those claims. How exactly are fit players not always healthy, care to elaborate or am I suppose to take your word for it

I provided a link for you : https://www.google.com

Cute. I’m serious, or are you afraid you’re wrong. This is your chance to provide unrevokable evidence that theres no comparable difference between sumos and other atheltes, and, ultimately, that fat does not affect health in any way.

Take it away!

And your going to assign me some topic that misinterprets what I initially said which is “Fat isn’t synonymous for unhealthy. Fit isn’t synonymous for healthy”.

Why when someone says fat people assume fat = 800 pounds or Some shit? Also lets stop pretending like you care about health because skinny people can be just as unhealthy but y'all ain’t bitching to them about health. you just dont find fat people sexually attractive.

theafrocentrics:

onlyaburrito:

im over 72 and i feel great

That was the stiffest jump…

that’s the stiffest makeup

stability:

trying to hold my life together like

image

loading